Thursday, June 2, 2011

Cuti Kami...

Assalamualaikum...

Dah empat hari aku bertapa kat kampung...melalui hari-hari yang terasa begitu pantas meninggalkan aku...berbeza bila duk kat Mersing...masa rasa begitu perlahan...haih...

Untuk waktu ini aku perlu mamanfaatkan masa yang ada dengan sebaiknya...yelah kan, lepas ni nak lalui lagi enam bulan berjauhan kat mersing...berdua sahaja dengan Insyirah..aku harap lil' Insyirah akan baik2 saje....:) 
oh ya...minggu ni dia demam lagi walaupun papanya ada di sisi...bengkak tonsil (tonsilitis) menyerang lagi..dah dua bulan berturut2...kata doktor itu normal lagi..kalau 7-8 kali barulah luar biasa...ari ni dah ok cuma perlu habiskan antibiotik sampai esok...

Cerita pasal En.Pd pulak macam biasa sahaja...kerja....disebabkan last week dah amek cuti untuk temani aku je KPM, so this week he has to work as usual...mujur ari ahad ni cuti...En.Pd dah tanya aku nak merayau ke mana cuti 3 ari...tapi takde jawapan lagi sebab takde plan bagus dalam benak ni...rasanya biar dia jelah yang suggest plak...aku buntu...hehehe...

oklah..have to go...banyak cerita sbnrnya, tp masa tak sesuai...kena nikmati cuti dulu...hahaha

bye...;p

..............................................................................................................................



No comments:

Post a Comment