Monday, June 13, 2011

Sekolah Pagi~Petang...

Sunyi petang aku hari ni....
Insyirah dah mula aku sekolahkan pada pagi dan petang....
Pagi ke Tadika Kemas dan petang ke PASTI...
Kesiankan...budak 5 tahun sekolah pagi petang...
Anyway nak buat macaman...keadaan memaksa...huhuhu
Sebenarnya aku boleh sekolahkan dia pagi sahaja, 
tapi bila mengenangkan aku ada appointment dengan mat salih setiap petang Isnin, 
terpaksalah sekolahkan dia...kalau aku ada kursus petang mana aku nak letak dia...
so, ada baiknya dia ke sekolah...

Hari ni hari pertama dia lalui rutin baru ni...
Entah apalah cerita dia petang karang...
mesti penat giler tu...ntah2 tido dalam kelas...hihihi
Aku kat rumah ni pula sunyi jer rasa...takde orang nak bersembang...
time2 macam nilah nak ada anak ramai...mesti meriah rumah ni...

Tadi masa daftarkan Insyirah kat PASTI, 
kata cikgunya buku teks dah abes...kalau nak order, tak tahu bila nak dapat...
sekarang aku sedang mencari2 mana nak dapat buku2 tersebut sebab ianya takde dijual di kedai...
Suruh mak aku tanya maklong aku yang kerja kat PASTI kat kampung..
harap2 adalah...kalau kawan2 tau mana nak cari bagitahu saya yek...

oklah..sambung lagi...tak sabor nak tengok Insyirah balik nnti...ntah apalah ceritanya nnti...;p


............................................................................................












3 comments:

  1. memang sunyi duduk sorang-sorang.. apatah lagi dah bertahun-tahun macam mira ni.. huhu

    ReplyDelete
  2. sesamalah kita bersabor ye mira...huhu...moga ada sinar nnti...:)

    ReplyDelete
  3. btol!!!bosan sgt2!!dok mengadap lappy jer laaaa..xder bnda lain..

    ReplyDelete