Friday, October 14, 2011

Perihal Tukar Saya...






Salam...
Bercerita perihal tukar saya yang tak pernah habis...
Apa yang boleh dirumuskan di sini,
Kami telah berjaya menapak ke ppd, jpnj, kpm dan last sekali dua minggu lepas ke jpnt...

Alhamdulillah segala urusan kami untuk berjumpa mereka yang berkenaan dipermudahkanNya..
Untuk saat ini saya tidaklah terlalu berharap...
takut jika tak dapat, sekali lagi hancur perasaan ni...

Apa yang terdaya sekarang ni, berdoa dan terus berdoa agar ada tempat untuk saya di sana..
berdoa agar negeri saya berkhidmat sekarang melepas kan saya.
berdoa agar kpm meluluskan permohonan itu 
dan semoga negeri yang ingin saya masuki menyokong permohonan saya...amin...

Result e-Gtukar akan diumumkan pada 14 Nov 2011...
Bersamaan dengan tarikh kelahiran saya...
Harap2 tahun ni saya akan mendapat hadiah yang paling bermakna dalam hidup...
Kelulusan itulah hadiah yang saya nanti2kan...
Ya Allah, perkenankanlah doa hambaMu ini..amin...



.........................................................................................





No comments:

Post a Comment