Friday, July 1, 2011

Aku Takmo Cium Ko!


Dua tiga hari lepas, dia ada bertandang ke rumahku...
Aku nampak dia, aku suruh En.Pd halaukan...
Tak kisah cara macamana pun asal aku tak nampak dia lagi kat rumah aku....
Aku memang tak suka dia...

Tapi dia memang dari dulu suka kacau idup aku...
Tak pernah jemu....
Masa aku study dulu pun, asyik kacau aku gak...
Asal aku balik umah mak aku, mesti dia akan datang bertandang ...
Biasanya dia akan terjojol kat dapur umah mak time aku masak...

Sebenarnya, semenjak dua menjak ni dia selalu jelmakan diri...
Ya, sejak aku duk berdua dengan Lil' Princess aku tu...

Aku tak suka ko tau tak?
Tapi dia memang tak faham bahasa aku kira...
Buat bodoh jer...
Dan semalam, En. Pd ke Batu Pahat (ada course kt sana)..
Dan dia macam tau2 jer hubby aku takde...
Pagi2 tadi dia masuk bilik air rumah aku...

Aku tak tahu niat dia apa....
Nak mandi sama2 ke...atau cuma nak sekodeng...
Arghhhhh...tidak!!!!!
Aku nak cakap macamana lagi...
Dan sekarang aku memang benar2 sedar, 
Dia memang tak faham Bahasa Melayu!!!!!
Cukup2 lah kacau aku!!!!
Tolonglah....
Aku geli!!!!

Dulu spesis mcm ni suka kacau aku....

Tapi hari ni spesis ni yang buat onar kat umah aku arini...

TQ to En. Noogle yg sudi pinjamkan gambar ni pada aku...
nak harap aku snap pics diorang, mintak maaplah...
Ni pun aku pejam mata jer copy gambar yang sungguh tak ensem nih...;p




......................................................................



2 comments:

  1. sya pun sue..kalu bab makhluk sekor ni memang fobia giler....dok tahu nok citer lagu mana...smpai fidi pun pelik tengok tahap ketakutan sya pd katak ni...hihihi

    ReplyDelete