Wednesday, July 6, 2011

Ikut Hati Mati.

Salam semua...
Aku sebenarnya tak tahu nak mula macamana...
tapi entry ni adalah untuk silent2 reader yang aku tau siapa dia...
Mereka2 yang dulu mungkin pernah rapat dengan aku...
Atau sesiapa yang belum kenal aku...
Aku tak tahu korang termasuk dalam cerita aku atau tidak...
Tapi aku tau ada seorang dua yang mungkin perlu memahami satu perumpamaan seperti di bawah ini...

"Mentimun dan pisau, kedua2nya berada di tangan kamu"....so, terpulang kepada kamu untuk membentuknya...potong serong, nipis, atau lumat sekali pun...tepuk dada tanya selera...

Untuk masa ini aku akui tiada hak untuk bersuara kerana kiranya aku bertindak,
aku akan menerima balasan, dan jika tidak berindak pun masih menerima kesan...
golek ikut mana pun kesannya tetap ada kerana aku hanya mentimun....

Tapi jika korang tanya apa yang aku rasa, 
jawpannya aku kecewa dengan sikap kamu....
sungguh kecewa!


...........................................................................................................................


No comments:

Post a Comment