Wednesday, September 14, 2011

Hujan!





Salam....

Mood swing..kadang2 okay2 ajer...kekadang sedih..
yang banyaknya sedihlah...
punca paling besarnya sebab eGtukar lah....
saat ni rasa macam-macam...nak berhenti pun ada...boleh?

Sebenarnya saya dah penat dengan hidup yang tak berapa normal macam sekarang ni...
Penat sangat dengar Insyirah mengiranya hari...
cukupkan ke hari Khamis sebab papanya balik...
Penat lihat En. Pd berulang alik setiap minggu...
Penat dengan apa yang dilalui berdua dengan Insyirah...
Penat!

Tadi saya jumpa pegawai...minta tandatangan pelepasan...
Bercerita serba sedikit apa yang perlu...
tapi tak sempat bercerita panjang lebar kerana sebak di dada lebih menguasai keadaan ketika itu...:(
Dan boleh pulak hujan dalam bilik pegawai tersebut...tak malu kan?
Memula okay saje...tapi bila diceritakan bab anak dan pengorbanan yang dilakukan,...
Sungguh saya tak tahan...sungguh emosi saya ini...

Langkah seterusnya belum ditetapkan...
Nak menapak ke lokasi berikutnya...
Biarlah En. Pd lak tentukan...saya tak teruja untuk melakukannya..
Apa yang saya mampu sekarang,
Berdoa agar ada kejayaan untuk saya nanti...
Amin...


2 comments:

  1. mira..hanya yg hadapi yg memahami...sungguh terkesan bila peg. berkenaan bertanya mengenai keikhlasan sya mendidik anak bangsa...

    ReplyDelete