Saturday, February 19, 2011

Busy n emo terlebih...


Salam....
Bersiaran di pagi Sabtu kat tempat keje....huhuhu...actually hari ni sekolah berganti untuk perayaan Tahun Baru Cina yang lalu....dah agak lama aku tak menulis kat sini....banyak perkara yang perlu diselesaikan beberapa hari ini....Insyirah pulak demam yang berpanjangan...dari ahad sampailah semalam dah ok sikit....pakej yang lengkap...demam, batuk dan selsema....lemah betul antibodi anak itu...:(

Hari ni abang aku dan familynya akan berangkat balik ke Terengganu selepas lebih seminggu kat Mersing ni....so, lepas ni we will back to normal lah...yang pastinya my lil’ princess  akan moody sebab dah takde orang nak melayan dia....tapi takpe...next thurday her papa will be here...hopefully so....:) he promised us to be here next weekend....

Sepanjang minggu ni aku cutikan Insyirah dari sekolahnya... disebabkan demamnya yang on and off, aku takut dia terdemam kat sekolah...so, the best way aku cutikan dia....nanti aku akan createkan surat untuk bagitahu cikgunya...aku bukan suka2 nak bagi dia cuti sebab nanti rugikan...tapi ikut pengalaman aku, anak yang demam kat sekolah takkan dapat ikuti P&P dengan baik sebab dia akan melepek sepanjang hari...sudahnya nanti cikgu yang kena hantar balik rumah...

Aku pulak minggu ni emosi terlebih....tak tahu naper..nak kata PMS, baru jer abes...mangsanya tentunya  orang yang aku sayanglah...hihi kadang2 aku selalu fikir yang bukan2...memang kuat setan sekeliling aku ni kan....tapi kadang2 aku rasa dia tak membantu aku...dia tahu apa yang aku nak tapi selalu dia tak buat....dia memang sangat susah nak call aku....sms lagilah...macam semalam, setelah lima sms aku kirim, kali keenam baru dapat reply...benda macam ni memang kecik kan? Itu aku akui tapi bila duk jauh macam ni kita akan mudah terasa...berjauhan akan memperlihatkan kita benda2 yang berubah... aku tak nak elaborate panjang2...nanti lain pulak ceritanya...let think about it dear...

Praying that I’ll manage it better next week....nothing to say for now... have to go...    bye then...:)

No comments:

Post a Comment