Thursday, December 23, 2010

ADTEC Kemaman.....

Salam....
Ini pulak entry pasal tempat kerja baru En Pd...aku ikut En. Pd lapor diri kat ADTEC Kemaman 15 Dec lalu...saje ikut sebab lepas lapor diri kami ke Kuantan servis keta yang tak henti2 berjalan sepanjang cuti sekolah ni...insyirah sengaja aku tinggalkan dengan neneknya...x boleh bawak dia sbb dia cepat bosan..nati ntah2 apa lak dia buat...lagi satu dia tak suka jalan sendiri walaupun umur dah 4 tahun..asyik nak kena dukung...terover manja anak aku ni...agaknya sebab dia sorang jer..kalau ada adik maybe ok sket..tp nak buat mcmana lom ada rezeki utk kami...berbalik cerita kat pasal ADTEC td...kali sampai dalam 
kul 8 pg...suasana..tentunya sunyi..sbb students lom ada...staff pun tak ramai lagi....aku tunggu kat kaunter depan jer...sambil2 tu borak2lah dengan mak cik cleaner yang sgt peramah dan baek sgt....xlah aku rasa bosan..walhal aku menunggu 2 jam lebih... x byk yg boleh aku cerita..sbb pertama kali datang sini...tp so far, not bad...bolehlah..lebih kurang ILP Mersing jer...
ok, jom layan gambar yang aku amik...


 entrance...x cantik lagi sbb lom ada maintainance..


ni kawasan dalam...


unik tak tiang ni..


  ni kawasan depan...


lom terjaga lagi ni...nanti cantiklah tu...


looks nice, right?


mmg xboleh dipisahkan dengan kawasan sawit...huhu


apartment staff ke asrama...not sure..


bukit...


nice view, huh...


terletak cantik di atas bukit...


sawit lagiiii...


staffs' apartments...


rumah pegawai...semi d..


rumah pegawai...


rumah tuan pengarah...


pokok lom tumbuh elok lagi ni...


 padang & astaka...


No comments:

Post a Comment