Monday, December 20, 2010

Result Rayuan Tukar dah Keluar......

Salam...
Berita sedih saat aku tgh demam ni...permohonan tidak diluluskan..huhuhu...pg tadi aku terima sms dari Cegu Hamdan...cegu skolah aku yg juga tgh berusaha usaha kelik ke kg halaman beliau walaupun baru 2 tahun berkhidmat di SK Tenglu terchenta ni....huhuhu..dia msg aku bgtau keputusan rayuan dah keluar...dia dah tepon..dan dia juga senasib denganku..tak berjaya jugak...takpe Cegu Medang...cuba lagi utk tahun depan...aku plak boleh cuba utk bln 6 pulak...berserabut betul kepala aku skrg ni...walaupun aku dah agak aku tak dapat tp keputusan td sedikit sebanyak mempengaruhi mood aku yang tak berapa elok ari ni..dah la aku demam ni...huhuhu..sbnarnya byk yang nak aku kongsi di sini tentang cerita sepanjang aku blk kg tempoh ari...tp buat masa ni aku sgt tak sihat...nati aku tepek gambor ADTEC kemaman...tempat kerja baru En. Pd ku itu...
oklah buat ari ni...rest dulu..
salam...

No comments:

Post a Comment