Tuesday, December 14, 2010

Jom Balik Kampung!

Salam...
Semua barang dah pun masuk keta...tunggu En. Pd balik keje utk bertolak...agak2 dalam kul 6 leh la gerak ni...lil princess boleh tidur pulak ptg ni...rasanya dah lama dia tinggalkan tabiat tido ptg dia tu...tak tahu la apa angin dia ari ni....letih kot main sorang2...letih berangan jd princess..huhuhu...kt umah aku skrg ni dah tak nmpk rupa living room...bersepah dgn barbienya..alatan masak memasaknya dan anak2 patung dia...dah malas aku nak kemas...kalau kemas pun, leh la tahan sekejap..pas2 bersepah semula...kalau suruh tuan puteri tu kemas lagi sakit hati aku...dah tau jawapan dia..."saya penat la mama'...huhuhu..ntah apa yg dia penatkan pun tak tahulah....ikut suka ko la dik...asal tak kacau mama dah..hehehe..ni sblm balik cnfirmla aku yg kena kemas dulu mainan dia tu...agak2 anak korang semua sama tak mcm  Insyirah ni....harap2 dah skolah nati dia berubah jd lebih rajin utk mengemas....oh ya, nx year aku dah plan nk antor dia ke tadika kt Mersing ni...dah register tp buat masa ni lom dipanggil utk pendaftaran.. tunggu jer la...sedar tak sedar dah besar anak dara aku ni...dah nak skolah pun...anyway aku harap sgt my lil princess ni akan jd anak yag berjaya dalam hidupnya...doa mama sentiasa mengiringi Insyirah...amin...
ok..stop dulu utk final checking..mana tau kot2 ada barang yg tertinggal nanti...bising pulak En. Pd ku itu...huhu
salam...bye

No comments:

Post a Comment