Thursday, December 30, 2010

Almost 10 years ago...

Salam...
Balik kampung baru2 ni terjumpa pulak gambar masa aku mula2 posting dulu...
fresh lagi masa ni...hehehe..tak caya, tgk la muka teacher tu...baik jer..hahaha
ni gambar masa aku mula2 ngajor kat SK Ketengah Jaya...
kebetulan masa lapor diri tu, ada cikgu baru bersalin...
so, aku ambil alih kelas dia dua bulan, sblm aku dapat jadual sebenar aku...
masa tu mmg blur sangat sbb tak pasal2 aku kena ajar subjek BM...
tapi aku bantai jer...
masa tu baru aku tahu yang susah 
sebenarnya nak ajar subjek tu...hihihi

sebenarnya itu cerita hampir 10 tahun yang dulu...
aku mula posting tahun 2001, so 2011 adalah tahun ke 10 aku sebagai cikgu...
rasanya mcm baru lagi...
tp yang aku pasti, banyak nama anak2 
dalam gambar ni yang aku dah lupa..
itu menandakan aku ini dah semakin tua...huhu..
ada beberapa nama yang masih aku ingat antaranya..
Hasnie Syafira, Wan Nor Aisyah, Siti Sara, Nurul Hajarmiatul Masri, 
Rofazlan Fahmy, CK Kamariah, Mokhtar,Zulfikar, Fendi...
yang lain2 tu, so sorry k...
nanti teacher cuba2 recall balik memories ni...

Diorang sekarang ni baru jer abes SPM baru2 ni...
dah besar pun..
yelah, aku makin tua, mestilah bekas anak2 murid aku dah remajakan...
kalau terjumpa kat mana2 mungkin aku tak kenal dah...
cuma ada beberapa orang yang still sapa aku kat FB...
yang lain2 dah tak leh nak cam...
apatah lagi guna nama yang ntah apa2 kat Fb diorang...
so, kalau korang ingat kat teacher, add jer FB k...

Moga anak2 ini berjaya dalam SPM mereka...wish u all da best!

salam...

No comments:

Post a Comment