Monday, April 18, 2011

Insyirah MC lagi !but, Mama.....?

Assalamualaikum...

Semalam si kecik tu masuk bilik aku,
katanya" mama, mana kain (pelikat)papa?
aku tanya balik, "Kakak nak buat apa?"
"Kakak nak tidur dengan kain papa"...
dan bila rasa badannya, sah! demam lagi!
alahai Insyirah...setiap minggu pulak demamnya sekarang...
rasanya baru last week aku buat entry pasal dia demam...
tup2 ari ni demam lagi....anak papa...:)
so, ari ni cuti lagi sekolahnya...
Moga cepatlah sembuhnya sayang....

Malam tadi ada berita gembira yang aku terima....
Sesungguhnya dari semalam sampai ke saat menulis entry ni ,
memang hati berbunga2
walaupun ari ni belum terima satu call pun dari En. Pd!
Rasa nak senyum memanjang....
Sungguh aku bersyukur pada Allah
kerana telah membuka sedikit laluan untuk aku,
dan permudahkan urusan aku...memang itu yang aku mohon setiap hari...
Alhamdulillah, thank you Allah.
Semoga pengakhirannya nanti membuahkan seribu kegembiraan buat aku.
Itu  sahaja yang dapat aku ulas mengenai kegembiraan aku ini...
Tak boleh lebih2...takut tak menjadi...nanti aku juga yang berkeluh kesah.

Oklah, cukuplah tu...
Minggu ni banyak pulak kerja aku...
Guru bertugas mingguan....
ditambah pula ada nazir datang berkaitan dengan LINUS...
terkena juga tempiasnya walaupun tak mengajar BM dan Math...

Wassalam...

2 comments:

  1. Insyirah demam rindu ye Sya? cian dia.InsyaAllah sya..su rasa kompom dpt pindah kalau ikut hubby. Pe2, sabo ye Sya. Sya, sori..su takde niat nak tiru blog sya..satni ubah template..bila bukak blog ni..sama color hitam.ha3

    ReplyDelete
  2. biasalah insyirah tu sue...sya pun doa2 dapat tukor...huhuhu...sue, warna itam memang comel ork...sama pun xpe...sehati sejiwa...kuikuikui..

    ReplyDelete