Wednesday, April 6, 2011

TeRuKNya Saya....



Saya sangat sangat cepat terasa dan jauh hati bila.....

  • DIA tak faham apa yang saya rasa....
  • saya nak amek berat pasal DIA, tapi katanya itu tidak perlu...
  • DIA tak amek tahu pasal saya...
  • DIA tak amek endah bila saya mengatakan sesuatu...
  • saya tidak didahulukan dalam apa jua yang DIA lakukan...
  • DIA pendamkan masalah sendirian dan tidak berkongsi dengan saya...
  • DIA rimas bila saya  menelefonnya...
  • DIA mengungkap kata2 bahawa menge”text saya pada setiap pagi adalah perkara yang sukar...
  • DIA tak membalas balik panggilan saya yang tidak dijawab...
  • DIA kemana-mana tanpa maklumkan pada saya walau sepatah kata...
  • Dia....Dia...Dia....Dia...Dia...Dia...Dia....bla..bla..bla..bla..

Emosikah saya?
Memang saya menjadi semakin teruk bila DIA berjauhan dari saya...
segala sangat mudah untuk terasa...
banyak sangat setan yang menghasut....
walau apa pun saya sayang DIA...



2 comments:

  1. bila sya ckp sya terasa....dia ckp jgn mengarut!huhuhu..tambah lagi terasanya...huhu

    ReplyDelete