Wednesday, March 30, 2011

The best gift ever....

Salam..

Sehari dua yang lepas En. Pd ada offer aku untuk bagitahu dia apa present yang aku nak...katanya ada rezeki turun dari langit dan beria nak belanja aku something...tapi aku cakap orang kalau nak kasi hadiah, terus beri jer...mana boleh tanya apa yang kita nak...tapi dia suruh jugak aku listkan...hihihi..

Sebenarnya dalam kepala aku sekarang ni takde apa yang aku nak...yang aku nak, dia jer..kuikuikui... korang leh suggest tak apa yang patut aku mintak? Buat masa ni takde apa yang aku rasa nak sangat2 sebab aku biasanya nak beli sangat2 sesuatu bila aku perlukannya..bila dah tak perlu, aku lupakan saje...

Berikut adalah apa yang aku nak dimasa2 tertentu jer....

gambar ihsan en. google

~ kamera DSLR...baru2 ni masa Umie tunang, aku nak sangat beli kamera baru disebabkan oleh kamera digital aku mengalami penyakit seperti parkinson...menggeletar seluruh badan! Dah lama dia menghidap penyakit tu...terutamanya dimusim panas...bila dah sejuk ok pulak...so, masa kamera aku diserang parkinson, dan dan tu aku nak beli DSLR tapi bila dah pulih, aku lupakan jer...betul2 hangat-hangat taik ayam je angan2 aku tu....tapi kalau suruh En. Pd beli, pandai ke aku guna? Macam payah jer..besar gedabak lak tu...kalau beli tak guna, sah-sah aku tiap2 hari aku akan dengar ceramah, tazkirah, dari En. Pd nanti...huhuhu...

amek dari en. google lagiii...

~ Emas...aku sebenarnya tak minat sangat dengan benda alah ni..pakai pun sebagai syarat jer...malah ada juga yang dibeli masa kawen dulu tak pakai2 sampai sekarang..aku pakai masa raya jer...aku cuma teringin beli rantai kaki untuk lil’ Insyirah sebab dia punya dah ter’hilang last year...huhuhu..tapi kalau aku beli, anak aku kan dah sekolah..mana leh pakai gi sekolah...pakai masa cuti jer...


ni pun ihsan en. google.. 

~ henpon baru....rasanya aku bukan gila benda2 macam ni sebab aku guna tepon untuk cakap ngan En. Pd jer...pastu Insyirah guna untuk dengar lagu stacy..tu jer...nak kata amek gambar pun aku guna camera aku...lagipun aku baru jer beli C3 4, 5 bulan yang lepas...tapi ari tu aku tgk Insyirah main tepon Teh dia, macam dia suka lak...sah2 kalau aku minta En. Pd beli tepon macam tu, bukan aku yang guna lebih...insyirah lak yang akan conquer lebih2...huhuhu...


tq en. google 4 da pic...

~netbook...ini lagi tak mungkin sebab ni pun baru jer aku beli...aku suka bab2 komputer nih....yang kecik2 macam ni lagi aku suka..tapi baru jer dapat, baru lagi, comel lagi...dulu memang aku giler gak nak beli benda ni...dah dpt satu tu ok lar...so, buat masa ini, netbook bukan hadiah yang aku mau...:)

jadi, apa lagi yang aku mau...jawapannya takde apa2 pun...kalau nak bagi, bagi jerlah ye...
kalau xde pun takpe...

~note for my dear En. Pd...

"....I don't want expensive gifts; I don't want to be bought. I have everything I want. I just want you to be there for me, to make me feel safe and secure..."
 
you're the best gift ever....

2 comments:

  1. sweetnyer, dier..En. PD, kak ina nk KAMU jerr..cian kt dier k..huhuhu..

    ReplyDelete
  2. yup...he's the only one that i need! madly!badly!...:)

    ReplyDelete