Thursday, March 3, 2011

Siapalah kita...

Salam...
Entry pertama untuk minggu ini...minggu yang memenatkan...En. Pd balik Khamis lepas jadi rutin mingguan berubah sedikit menjadi busy....dengan laundry dan stok baju ber’iron untuk seminggu...perkara wajiblah tu...Insyirah macam biasalah kalau papanya balik..tidak berenggang langsung...takpe, bagi peluang mereka bermesra-mesraan...huhuhu

Jumaat lepas, kami dikhabarkan dengan berita serombongan besar pegawai nak bertandang ke teratak kami pada hari isnin...apalagi, macam lipas kudung lah semua orang semua ke? Aku pun termasuk samalah...menyiapkan kerja2 yang tertangguh. Siapkan apa yang sempat jelah...yang tak sempat, tawakkal jelah...walaupun tahun ni aku dah berpencen dari jawatan2 penting, tp masih lg kena tolong apa2 yg patut...kalau ikut dah tak wajib ke atas aku tapi aku ni jenis tak sampai hati...walaupun sebelum ni ada orang yang sangat sampai hati memberikan tugas yang tak sepatutnya aku buat...tapi apa nak dikata..aku hanya mentimun...aku merungut lagi...abes pahala aku tolong..

Sesudah selesai P&P pada hari isnin, kami bermesyurat hingga pukul tiga lebih...kesimpulan yang dapat dibuat hanya satu....macam2 yang ada dan yang paling banyak adalah yang takde...korang fikir sendirilah apa maksudnya...tak perlu ulas panjang...yang pastinya kami (maybe bukan semua) dah beri kerjasama..

Oklah...takleh ulas panjang2 sebab nanti ada yang terasa...yang pasti aku juga bukan sempurna...ada kekurangannya...semoga lawatan ini akan memperbaiki setiap kelemahan yang ada...sesungguhnya yang baik itu datang dari Allah...yang buruk itu.....?

Kena berhenti dulu sebelum aku terlebih emo....
Wassalam...

No comments:

Post a Comment