Wednesday, January 5, 2011

Beratnya hati nak melangkah pergi....

Salam...
Minggu yang penuh emo...2, 3 ari ni aku sgt busy dgn urusan pndah rumah yg tak settle2 lg ni...penat sangat rasa...ari ni kami akan berpindah sepenuhnya...ptg nanti lori akan angkut semua barang2 ku rumah baru kami...

Semalam aku ke rumah Kak Gee...isteri pengarah...dia antara insan yg agak rapat dgn aku kt ILP ni walaupun baru beberapa bulan kenal..actually dia baru jer pindah ke sini dari kota bharu....walaupun baru kenal, aku rasa mcm dah lama kenal...she's so friendly...baik sgt..selalu bagi aku nasihat..mcm kakak...dua tiga ari lepas dia dah ke rumah aku dgn anak2nya...so, smlm bg membalas kunjungannya tempoh hari...nanti dah keluar dr kuaters, mmg susah aku nak ke sini lagi...

lama jugak kami sembang...dan waktu nak balik, dia peluk aku dan titiskan air mata..sungguh aku terharu dgn Kak Gee...berat kaki aku nak melangkah...sedih sgt rasanya...tp aku cover jg lak perasaan aku tu...tp dalam hati Tuhan jer la yang tahu...aku ni jenis susah nak menangis dpn orang..kecuali depan En. Fidi aku...memang tak malu...huhuhu...

Untuk Kak Gee yg aku hormati, InsyaAllah ada rezeki kita jumpa lagi...nati senang2 bolehlah dia ke umah aku..atau bila rindu aku leh jalan2 ke umah dia...yg penting bila dia makan angin ke Kemaman, bolehlah Kak Gee singgah umah Ina ye...

Sesudah pulang dari umah Kak Gee, aku terfikir...itu baru berpisah dgn org yg baru aku kenal...dah sedih...mcmanalah nanti bila aku nak tinggalkan sekolah dan kakak n kwn2 kt skolah...haih! x dpt aku bayangkan..aku berkira2 utk MC di hari terakhir aku kat SK Tenglu nanti...boleh ke mcm tu...aku tak sanggup....huhuhu
Okay...sedih sangat nanti sambung lagi..

Salam..

No comments:

Post a Comment