Wednesday, January 12, 2011

Esok si dia balik...:)

Salam...
Tu dia tajuk entry..hihihi...En. Pd balik esok...yeay! baru 6 ari dia pergi, aku dah mula rindu..hihihi..poyo je statement aku nih...mcmanalah nak hadapi 5 bulan yg mendatang ni..moga2 Allah memberikan aku seribu kekuatan...maybe skrg ni aku masih dlm tempoh untuk menghadapi situasi baru ini....i'm a big big girl..in a big big world...hihi

Malam tadi our lil princess dah mula menunjukkan bibit2 kerinduan pada bapaknya itu...malam2 panggil papanya...mata tak bukak, tp melalak2 panggil papa...nenek dah mula risau...aku pulak rasa semacam jer...sedih...huhuhu

Mujurlah hari ni dia ok...bangun pagi elok jer minum susu..nak pergi sekolah masih semangat lagi...esok mesti dia lagi suka...papanya balik...

Dua tiga hari ni hidup aku hidup aku bosan sikit...kat umah takde access internet...tgh usha2 broadband yg ok dgn kawasan umah baru tu....rumah tu ke dalam sikit..3G maxis sah2 tak dpt...so, maxis reject..tgk celcom pulak mcmana...kalau x clear jugak, takkan nak pasang streamyx..haru tu.....lima bulan jer wei...

Skrg ni pun aku bersiaran kat sekolah lagi...kat umah mlm2 mati kutu pulak rasanya...
Oklah, have to go...
Salam..

No comments:

Post a Comment