Friday, January 14, 2011

Seminggu yang berlalu.....

Salam...

Bersiaran di pagi Jumaat yang mulia dan indah...cewah ayat, memang kalau jawab soalan sastera dapat A++ nie....hihihi...mentang2 En. Pd balik semalam, terus ayat aku berbunga2...hahaha...

En. Pd dah selamat sampai ke Mersing semalam...dan seperti yang dijangka, si lil' princess terus sihat dengan sendirinya..terus terlompat2 mcm tak demam...so, tak payah beli ubat apa2...call jer papa suruh balik, gerenti sihatlah dia...

Sepanjang minggu ni aku rasa macam takde apa yang serius aku hadapi...semuanya dapat dilalui dengan jayanya...cuma bab anak demam jer x leh nak buat apa...tp bukan serius sgt pun..demam biasa2 jer...aku pun ok jer...rilek sikit sbb balik sekolah, mak dah siapkan lunch...kain pun dia jemurkan...jgn jeles ek...akukan si bongsu yang manja...ye ke?

Dan ari ni aku beri cuti rehat khas untuk abah...ari ni dia tak payah hantar Insyirah ke sekolah sbb ari ni kitorang dah ada driver...ari mamanya pun dihantar oleh si driver tu...hehe..ala, bukan selalu kan...lagi pun driver kitorg tu takde keje jugak kat umah...baik dia hantor kitorang daripada dia tidur je kat umah...tak aci tau...tunaikan tanggung jawab awak ye En. Pd..

En. Pd beritahu aku yang dia akan balik Kemaman hari ahad..katanya ari ahad dia cuti..bila aku tanya cuti apa, hari keputeraan katanya..tp bila aku check, Hari Keputeraan Sultan Terengganu bukan ari ahad nanti...patutlah ari tu dia kata hari keputeraan dia...ngarut betul pak cik tu...amik cutilah agaknya tu...bagus2...hihi

so, 4 the next 3 days kami boleh bersama dgn dia...minggu depan maybe dia tak balik sbb 29 nanti kami yang akan balik ke sana...Chinese New Year maa...sekolah aku akan amik cuti selama seminggu...2 ari cuti berganti dan satu hari cuti peristiwa...nx week dh start cuti berganti tu..so, En. Pd bolehlah rilek2 weekend depan...

Oklah..berundur dulu...Mr. J dah bagi aku kerja untuk disiapkan nih...kena buat cepat..

Bye..Salam..

No comments:

Post a Comment