Monday, January 24, 2011

Everything getting better...Alhamdulillah

Salam..

Nampaknya permulaan minggu ni berlangsung dengan baik...harap2 semua ini akan berterusan..pepagi tadi si comel telah menunjukkan mood yang sangat bagus...hasil ugutan aku last week..hehehe...menjadi jugak...apa ugutannya, biarlah rahsia ye...yang penting hari ni dia pergi ke sekolah dengan ceria sekali...memang itulah yang diharap2kan, Alhamdulillah...

Hari Jumaat nanti, kami akan bertolak balik Terengganu selama seminggu...disebabkan En.Pd ku itu tak bercuti panjang, so, akulah yang terpaksa balik sana...lagi pun mesti mak abah aku dah rindu giler dengan rumah kat kampung...so, time ni lah nak settle hal2 kat kampung..

Setakat ni kami tak plan lagi nak ke mana cuti nanti... En.Pd pun rasanya tak ambik cuti panjang...setakat sehari untuk raya cina jer kot...yang pasti kami mungkin akan balik KT untuk hadiri majlis pertunangan sepupu En.Pd...tu jerlah kot...yang lain2 nanti mesti ada plan segera yang lain kot..apa2 jerlah..

Minggu ni pulak aku agak busy dengan persiapan ujian bulanan dan juga MSSD Ping Pong...actually aku pengurus pasukan, tp aku beralasan untuk tidak menyertai budak2 ke kejohanan tersebut...salah satu sebabnya jauh dari tempat aku dan mungkin aku jer cikgu pompuan yang mungkin ke sana...mana boleh takde muhrim kan..hahaha...

Esok, ujian bulanan akan dijalankan selama 3 hari...Jumaat nanti ada program bersama ibu bapa...dan lepas jer loceng akhir, aku akan terus bertolak ke kampung...gelojohkan..hihihi...takdelah..saja nak jimat masa, tak nak tunggu ari sabtu..lambat...kami akan berada kat kampung selama 9 hari...lama tu..

Oklah...have to go..

Salam..


No comments:

Post a Comment