Tuesday, May 3, 2011

Farisya Qaisara + Darwisya Fakhira

Semenjak dua menjak ni....family aku sedang berkembang bak cendawan tumbuh selepas hujan... adik2 sepupuku yang dulu kecik cinonet sekarang dah jadi mak dan bapak orang rupanya...sebenarnya family aku tak besar...kecik jer..so, hubungan dengan sepupu sepapat ibarat adik beradik...disebabkan aku ini bongsu, merekalah yang jadi adik2 aku...merasa jugalah kesempatan untuk menjadi kakak....hihihi...dulu merekalah yang aku dukung ke sana ke mari...kini dua daripadanya dah berkeluarga...sekarang dah dua orang anak sepupu yang aku ada....dua2 pompuan...aku suka..aku suka...aku memang suka baby girl...comel...



Yang bambam sorang ni anak Fahmy...sepupu aku yang paling besar....Darwisya Fakhira...lahirnya 28 November yang lepas...ni gambar masa baru lahir yang aku cilok dari album FB mamanya....sekarang darwisya dah pun hampir 6 bulan...memang tembam giler...bulat..semua bulat...muka bulat, badan bulat...mata pun bulat....




Yang kiut miut ni pulak anak angah ain....lahir 9 Mac yang lalu...lom abes pantang pun...tengok wajahnya exactly fotostat abah dia...masa baru lahir ari tu ada iras Insyirah tapi sekarang memang berbeza....betul2 ikut bapaknya...namanya Nur Farisya Qaisara...setakat ni tengok body Qaisara kecik jer...behave budaknya..hahaha...

Apapun, tahniah untuk kedua2 adik aku ini atas kurniaan dari Illahi yang tiada nilainya ini...
didiklah mereka sebaiknya...moga Darwisya dan Qaisara membesar sempurna dan menjadi insan berjaya di dunia dan akhirat...amin....


2 comments:

  1. best jer nama budak2 skrg ni kan sya? sue tak tau dr dulu di kepala sue nama baby boy jer..tak pernah terfikir nak cari nama baby girl. tp kl ada rezeki, nak la yg sulung baby girl.leh pakai baju cantik2:-)

    ReplyDelete
  2. nama leni panjang2 sue...tapi panggil pendek jer...qaisara jadi sara...darwisya jadi isya....wat susoh cikgu nok tulis dlm register je panjang2....insyirah pun macam tu...sya dulu duk bajet nama bb boy jg...last2 tubik gegirl...nak bg nama iman insyirah...tok sedara dia kata macam keras jer....pastu sya letak nur affifa insyirah...en. pd plak nak nama ringkas...katanya namakan nur insyirah jer...tp sya degil...nok jg nama panjang2..biar nati kalu dpt yg lelaki ikut dialah nok nama pendek2 pun...hahaha

    ReplyDelete