Saturday, May 21, 2011

Fikiran Terganggu...Saya Keliru..Jiwa Kacau...

Assalamualaikum...

Saat ini jiwa aku sangat kacau...keliru...bercelaru....berkecamuk...bercampur baur...sedih...belum ada redha yang muncul di saat ini...sebentar tadi saya ke laman Pertukaran Guru (FB)...ada pautan.link ke semakan permohonan tukar...Semakan Kelulusan Permohonan....dan dukacita di maklumkan bahawasanya saya tidak berjaya...baca betul2 ye...TIDAK BERJAYA.

Sedihnya hanya Allah yang tahu...dan di saat banyak yang bermain di benak aku...terutamanya INSYIRAH! sedih...kalau betul keputusan itu, setahunlah dia berjauhan dengan papanya...aku tak sanggup...sungguh. Tapi siapa aku untuk mengubah result itu...bukan ada kabel sebesar gajah pun...yang ada cuma wireless yang kadang2 mengong je linenya...huhuhuhu....

Result rasmi sebenarnya adalah pada 25 Mei nanti...tp entah mengapa tadi ada orang link ke situ...dari mana muncul pun aku tak tahu...tapi kesahihannya mungkin 99%...1% lagi aku masih mengharapkan agar ada keajaiban...mungkin admin tengah test...kebanyakkannya kawan2 kat FB Pertukaran guru itu tidak berjaya...hanya beberapa kerat je yang lulus...huhuhu

Resah hati aku fikir pasal tukar ni....serabut!

4 comments:

  1. sya, masa mira bc wall sya td, mira try buka laman web pertukaran yg betul. hasilnya, masih dalam proses. kan dia dh cakap keputusan dijangka pd 25mei ni. bukan apa sya, fb ni kdg2 x betul jugak. jgn fikir sgt la. yg penting just rujuk ke alamat lmn web yang sahih je. mira pun bdebar sgt2 ni. harap sgt2 dpt tukar. so, sementara ada beberapa hari lagi ni, kita chill dulu ye!

    ReplyDelete
  2. mira, memang tarikh sebenar 25 mei...tapi smlm sya sempat bukak laman tu...memang betul mira...cuma masuk ic n no permohonan, terus dia dpt detect kita punya nama, dan negeri yg diminta...sya mmg frust n harap ada miracle...kalau betul tak dpt, sya nak gi merayu..mira mintak trg jg ke?

    ReplyDelete
  3. iya, mira pun minta balik trg.. huhu.. harap ada rezeki la nanti.. dah selalu sangat berjauhan. dulu hampir setahun mira di Penang, suami di Trg, pastu dua tahun, mira diKL suami di bintulu.. skrg KL-kertih pulak.. spnjg kahwin x pernah lagi dpt duk 1 bumbung selama 1 thn. huhu. kejap2 je. nazak lah! haha

    ReplyDelete
  4. kita doa banyak2 ye mira...orang lain mungkin lebih memerlukan kelulusan daripada kita...huhu..serabut perut weh...:(

    ReplyDelete