Saturday, May 7, 2011

Setiap Hari Hari Ibu....






Assalamualaikum....

Esok hari ibu...
Maybe ramai yang tengah pening nak bagi hadiah apa untuk insan tersayang,kan...
Aku? biasa2 sahaja...sebab aku jarang bagi hadiah pada mak aku atau MIL aku pada hari ibu...
Kalau rasa nak bagi apa2 aku berikan sahaja, tak kira hari...hehehe
Ni tambah2 lagi mak ada kat rumah aku sekarang ni...
Petang tadi berkira2 jugak nak keluar beli kek...tapi hujan lebat giler...
Jap tadi aku ajak En. Pd keluar beli kek, dia macam malas jer nak layan...takpelah..
Esok saja aku ajak Insyirah keluar beli kek...

Last year, my lil" princess bagi aku kad jer...masa tu dia macam kurang faham jer sambutan ni...
Tapi hari ni aku dengar dia asyik sebut pasal hari ibu jer....
Siap cakap pasal hadiah...pasal kek...aku tak pasti sape yang ajar...
Maybe cikgu dia kot...ari ni dah berapa kali wish aku selamat hari ibu..
Rasanya dia dah semakin memahami la tu...hihihi
En. Pd pulak sebentar tadi hanya chatting kat FB...
Wishing me happy mother's day~on behalf of our doter...:P
Sungguh tak romantik, kan...huhuhu

Anyway, aku hargai jasa Mak aku dan MIL aku dalam membesarkan kami...
Tiada apa yang dapat diganti sebagai balasan pengorbanan mereka...
Yang penting aku sentiasa mendoakan agar kedua2nya akan terus dilimpahi rahmat dariNYA...
Semoga Mak aku dan MIL aku akan terus diberikan kesihatan yang baik,
dipanjangkan umur dan berbahagia sepanjang masa...
Aku sayang mereka!

Dan untuk kawan2 yang bergelar ibu, yang bakal menjadi ibu,
SELAMAT HARI IBU!!!!

.................................................................................................................................................



No comments:

Post a Comment