Saturday, May 7, 2011

Tak Sabar Menunggu!

 En.Google pinjamkan pic ini...:P

Assalamualaikum....

Bersiaran dari tempat kerja lagi hari ni nampaknya....
Masih lagi sekolah berganti untuk Deepavali...
Hari ni last....nanti Deepavali boleh la beraya sakan seminggu!:P
Tapi kalau tukar ke Kemaman nampaknya burn sajalah gantian itu...
Dah sah2 orang Kemaman tak amek cuti lama2 untuk Deepavali ni....
Bila aku bising, mak aku cakap...takpelah...sesekali wat amal jariah...
Biar ikhlas...yelah mak....huhuhu

Hari ni dah 7 haribulan....
Tapi rasa macam lambat jer masa berlalu...
Tak sabar nak tahu result pertukaran...
Berdebar and tak sabar!
Berdebar takut tak dapat...dan tak sabar untuk pindah (kalau dapat)
Apa2 pun doa tidak putus dipanjatkan ke hadrat Illahi agar segalanya dipermudahkan...
Kalau ikut tanda kecil, macam Allah dan bukakan sedikit jalan...
Mungkin berkat doa aku dan orang2 kesayangan aku...
Cuma menanti sama ada ianya berjaya atau tidak jer...
Kalau berjaya, Alhamdulillah...
dapatlah aku sertai rombongan Che Kiah ke Melaka cuti nanti...
Kalau tak berjaya, akan ku daki bangunan MOE untuk pujuk rayu lagi...huhuhu
dan mana mungkin aku ikuti rombongan Che Kiah tersebut kalu takdir tak menyebelahi aku...
Takkan nak bergumbira di saat hati gundah gulana kan....

Untuk saat dan ketika ini sungguh aku merasa tak sabar untuk tahu keputusan...
Walaupun aku sering nasihatkan orang bersabar dalam banyak perkara,
Tapi bila aku sendiri hadapinya, aku tidak dapat menyabarkan diri sendiri...hahaha
Sesungguhnya benarlah kata orang,
Penantian itu satu PENYIKSAAN!
untuk kes aku ini, memang itu benar sekali...:P

..............................................:P..............................................................................

1 comment:

  1. Sabo sya..hi3 InsyaAllah dapat..Amin.. result kuar 25hb? ke bila? lupa dah sue. nti dpt result, terus post kat fbook k:-)

    ReplyDelete