Tuesday, May 17, 2011

Terima Kasih....

 from Alif...;)

Alif loves teacher Ina...:)
 From Arni...

 from Mohd Sopian's children...

 from Asyraf yang selalu kena marah dengan teacher... 

 From anak tokey Ulfah...Nafisah...

 From Athirah...anak Cikgu Majid...


 From SK Tenglu..

 Gadis Pembuka Hadiah yang tak pergi sekolah masa hari guru...



Assalamualaikum....

Masih lagi entri pasal Hari Guru...
Banyak juga hadiah yang dikumpul tahun ni...
Lil' Insyirah pulak dah pandai bukak hadiah2 tu...
So, apa lagi...semua dia yang punyalah...beria je bukak semua...
Tapi yang terharunya bila tengok nama pemberi hadiah,
Kebanyakkannya yang selalu kena marah dengan aku...
Yang selalu bising dalam kelas...
Yang selalu tak siapkan homework...
Yang pasti yang selalu kena bebel dengan aku...
Budak2...tak simpan dendam dalam hati kot...
Tak cukup garang lagi aku ni gamaknya...huhuhu...
Yang aku tak ajar lagi tahun ni pun ada yang berikan hadiah....
Agaknya apalah yang parents diorang fikir ek...
Kalau seorang anak ada lima orang cikgu...
Lima anak = 25?
Haih! parah jugak tu...;p

Ada juga ucapan dari bekas2 anak murid aku dulu2...
Ramai lagi yang masih mengingati...

Tapi sebenarnya bukan hadiah yang aku dambakan sempena perayaan ini..
Sekadar ingatan dan ucapan terima kasih sudah memadai...
Melihat kejayaan diorang juga satu hadiah yang cukup bermakna...
Ya...cukup bermakna...
Tahun ni juga aku dapat APC...sungguh bermakna untuk kali ini...
setelah sepuluh tahun perkhidmatan aku di bidang ini...
Semoga Allah terus memberikan aku kekuatan dan semangat untuk memberikan yang terbaik untuk anak-anak didikku...amin...


...............................................................................................................................
p/s: kalau permohonan tukar diluluskan, itu satu lagi hadiah terbaik untuk aku sempena hari guru ini..;p






No comments:

Post a Comment