Tuesday, May 17, 2011

Thanks anak2 choral speaking ku...



Assalamualaikum...

Tamat sudah sambutan hari guru kat SKT untuk tahun ni...
sesungguhnya tahun ini amat bermakna sebab dalam sepuluh tahun ni aku berkesempatan melatih anak2 untuk persembahan choral speaking...ditambah dengan persediaan untuk pertandingan bulan Jun nanti...so, sempena  hari guru ni kami test market dulu..dan nampak gayanya ramai yang berminat...so, apa lagi...bermula Rabu nanti kami akan buat pemilihan untuk pertandingan itu nanti...

Untuk persembahan hari guru tadi aku sebenarnya kagum dengan kegigihan diorang (setelah berhari2 dengar leteran teacher) yang dapat memberikan persembahan yang aku kira sangat baik...yelah ini first time diorang berchoral speaking..latihan pulak dalam masa 5 hari sahaja...boleh hafal...terima kasih ye budak2...nati teacher belanja korang eskrem...huhu...
apa yang diorang persembahkan tadi lebih dari jangkaan aku...terima kasih juga untuk Hidayah yang banyak membantu...nanti jangan lupa bantu untuk team sekolah pulak ye dik...:p

Yang kelakarnya tadi, masa last sebelum abes persembahan...aku bekalkan diorang dengan alat penyembur yang keluar tali dan satu lagi yang meletup keluar kertas warna2 tu...aku tak tahu panggil apa...biasa orang guna time birthday...ada sorang boy cakap dia pandai guna...aku bagilah dia..sebab dia duk belakang...time last tu, rupanya dia tak pandai nak letupkan benda tu...dan dia boleh jerit dari belakang..."teacher, tak jadi.." alahai...rosak ending tapi takpelah...nampak kelakar kat situ...hahaha

Tapi satu yang aku terklan, dalam sibuk2 uruskan diorang...lupa pulak nak amek gambar anak2 chomel itu...huhuhu...so, takdelah gambar diorang...takpelah..nanti aku cilok sape2 punya tepek kat sini....so, sekarang boleh layan gambar2 kami sempena hari guru 2011...

Perarakan Guru

 Menanti Majlis Bermula...

Amek Gambar dulu seround...(pic tak jelas sbb kamera biasa)
nati aku cilok Ustaz Turmizi punya gambar...kamera dia mahal...

Team Kompang SKTenglu
Berarak lagi....
Anak-Anak Yang Dikasihi
Hahaha...no komen...
Kak Nadiah, Kak Yati, Kak Mel & Kak Min...
Tengok cara dua orang kat depan tu, berhandbag gaya mak datin...
Kami Guru Malaysia...berikrar dan berjanji.....
Aku, Kak Kay and Intan...
Kak Min tengah berlakon konon2 tengah asyik membaca...padahal sebelum tu bersembang...hihihi


..............................................................................










2 comments:

  1. hahahaha..kak, dayah suker gambar2 akak..nk2..nnt emel kt dayah eh...nk wat koleksi..simpan dlm laptop baru..huhuhuhu

    ReplyDelete
  2. banyak lg gmbar la dayah...susah nak upload...bb lembab...dah beli laptop baru ek...nanti akak email kt skolah...

    ReplyDelete